Implanty zębowe Toruń – stomatologia estetyczna

Leczenie kanałowe toruń - leczenie pod mikroskopem
Leczenie dziur w zębach czy może być bezbolesne
4 sierpnia, 2019
Sterowana regeneracja kości szczęki - Chirurgia szczękowa Toruń
Sterowana regeneracja kości – Co to jest ?
8 sierpnia, 2019

Implanty zębowe Toruń – stomatologia estetyczna

Tytanowe implanty zębów Toruń - stomatologia estetyczna

Niezależnie od tego, w jakich okolicznościach utracono zęby, dobrze jest rozważyć wszczepienie implantu zęba. Jest to potrzebne do przywrócenia prawidłowego stanu szczęki. Bez odpowiedniego nacisku dochodzi do jej zaniku. Implant doskonale zastępuje zęby naturalne. Za pomocą tytanowego korzenia zachowuje wszystkie poprawności w jamie ustnej i jest całkowicie przyjmowany przez organizm. Implant nie tylko celnie ozwiercielda ząb, ale też wyglądem do złudzenia go przypomina. Nakładka porcelanowa doskonale wpasowuje się kolorem w pozostałe zęby. Ponadto implantem stomatologicznym można wymienić nie tylko jednego, ale kilka zębów. W przeciwieństwie do ruchomych protez, implanty działają dokładnie tak samo, jak naturalne zęby. Uczucie dyskomfortu towarzyszy jedynie przez krótki czas po zabiegu szczepienia implantu.

Jak przebiega zabieg szczepienia implantu.

Jako pierwsze odbywają się dokładne konsultacje z chirurgiem stomatologiem, dlatego że każda jama ustna ma swoje indywidualne zapotrzebowanie. Istotne jest, aby odpowiednio wybrać implant , ze względu na to, że musi współpracować z otaczającymi go tkankami i kośćmi. Zabieg przebiega bezboleśnie, dlatego że przeprowadza się go przy znieczuleniu miejscowym oraz trwa zaledwie 30 minut. Implant stomatologiczny składa się z dwóch części: korzenia, który jest wszczepiany do kości i porcelanowej nakładki lub innego materiału, który przypomina kształtem i kolorem naturalny ząb.

Zarejestruj się już teraz w Esthetic dental Clinic Implanty Toruń

Implanty Toruń